-->

Salam Perkenalan

Tuesday, April 9, 2013

Hadiah Exchange Banner Dengan Ashriefamily

Alhamdulillah, kawan2 hari nie aku terima bungkusan kraf tangan yang ditempah khas buat blogger yang join segmen 'Exchange Banner Dengan Ashriefamily' yang tutup pada 30hb Mar 2013 Jam 11 malam.

Sebenarnya hadiah  aku peruntukan untuk 10 blogger terawal yang join segmen ini. Walaubagaimanapun, hanya 4 orang blogger yang sempat join segmen nie. Mungkin tarikh tamat terlalu cepat kerana segmen ini hanya dibuka selama seminggu dari tarikh tutupnya.

Tapi tak mengapa, inn' sya allah akan datang aku akan buat segmen baru untuk rakan2 blogger yang lain join dengan hadiah yang menarik menanti kalian. 

Banner blogger yang join segmen 'Exchange Banner Dengan Ashriefamily' ini juga telah diletakkan di tempat 'JOM SANTAI DI BLOG MEREKA PULA (^_^)' yang aku sediakan khas bagi kawan2 blogger lain singgah dan follow.

Maaf kerana aku lambat post kan hadiahnya kerana hadiah tak siap dan aku demam sejak minggu lepas. Hari nie, syukur aku sudah beransur pulih walaupun masih ada kesan batuk dan selsema yang belum pulih sepenuhnya.

Aku juga nak minta maaf kepada blogger yang join segmen ini sebab aku hanya dapat berikan keychain baju untuk 3 peserta kerana tempahan untuk 2 keychain baju tidak dapat disiapkan dalam tempoh terdekat. Oleh itu, ada perubahan hadiah. 





Pemberian hadiah telah dipilih melalui RANDOM.ORG. So, harap dapat diterima oleh blogger yang join segmen aku ini yea..


Senarai blogger adalah seperti di bawah.

1. http://iema90.blogspot.com/p/exchange-banner_22.html



 


Di harap blogger yang masih belum emailkan lagi nama dan alamat penuh, sila emailkan kepada aku di ashrie.family@gmail.com. Agar boleh di poskan hadiahnya. 

Aku akan pos berdasarkan alamat yang diberikan kalau tak sampai bererti sampai pada orang lain laa yea (^_^). Aku tak dapat nak menolongnya lagi.. Harap blogger faham yea.. thanks sekali lagi untuk blogger yang join my 1st segmen nie.. Luv u all semua.. 




 


 


8 comments :

Unknown said...

Terima kaseh...tak sabar nunggu ni...Hehehehe...hebat la sebab siap tempah lagi tuh. Tak sia-sia wan join.

Unknown said...

salam rizalekin :)

untung dan berbaloi sapa yg join dan dpt hadiah2 tu...heee :)

iema said...

wah...
thanx ye ^^

rizalekin said...

Mohd Ridzwan Abdullah : sama2, esok kita poskan.

Ayie Abas : terima kasih kerana selalu singgah blog kita.. hadiah awak pun apa kurangnya.. untung dan berbaloi juga blogger bertuah terima hadiah awak.. mungkin next time ada rezeki ashriefamily di GA awak nnt..^_^

Iema Gurlz : sama2, esok kita poskan ke awak yea.

Terima kasih kerana beri support my 1st segmen.

najiahs said...

alhamdulilah..dapat hadiah.yeay.thanks...:)

Uwais Al-Qarni said...

wahh tahniah kpd pemenang.
banner blog sya baru je buat.

Unknown said...

Najiah Shaharain : sama2 (^_^)


Syahirah: Takpe nnt kita buat segmen baru yea.. inn' syaa allah kita invite awak..

Unknown said...

baru je sent email
aireenashra@yahoo.com (: